reklama

Mangový sorbet

Čo nás osvieži v horúcom letnom dni? Určite kvalitný ovocný sorbet. Ako si ho pripraviť? Odporúčam zo sezónneho ovocia, no občas sa nechám zlákať aj exotikou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dobrý sorbet je osviežujúci, sladký a pritom obsahuje len tri základné suroviny. Jeho príprava trvá len pár minút a keď ho raz ochutnáte podľahnete mu tak ako ja.

Mangový sorbet
Mangový sorbet (zdroj: nelkafood)

Prísady:

500g mrazeného manga

150g čerstvého manga

4 polievkové lyžice cukru

1 kávová lyžička šťavy z limetky

Zmrazené mango vložím do mixéra, pridám cukor a šťavu z limety. Nechám chvíľku postáť a rozmixujem do hladka. Mixujem asi 5 minút, kým vznikne z mrazeného ovocia, cukru a limety sorbet. Čerstvé mango nakrájam na drobné kúsky a zamiešam do mrazenej hmoty. Pri servírovaní by nemal byť príliš zmrznutý, aby sa naplno rozvinula jeho chuť. Tento skvelý dezert je ideálny v horúcich letných dňoch, a uvidíte, že deti ho budú milovať. Skúste maliny alebo jahody a pre deti sa stanete supermamou. Ponúkni túto dobrôtku aj svojim priateľom a podeľ sa s nimi o tento jednoduchý recept. Prípadne ma označ na instagrame alebo facebooku pod #nelkafood a hlavne ukáž ako sa vydaril tvoj sladký sorbetík.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Mangový sorbet
Mangový sorbet (zdroj: nelkafood)
Mangový sorbet
Mangový sorbet (zdroj: nelkafood)
Petronela Boleková

Petronela Boleková

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prečo môj blog… Welcome.... a prečo nie? Kto by nemal rád dobré jedlo? Podľa mňa taký človek neexistuje, no samozrejme každý z nás bude mať predstavu o dobrom jedle úplne inú. Chcem aby môj blog nebol len o varení, ale hlavne o jedle ako takom a zároveň sa odlišoval od tých, ktoré už poznáte. Nebudem tu opisovať svoje skúsenosti s varením, nakoľko som len samouk, ktorý má rad dobré jedlo a vášeň pre varenie. V mojich príspevkoch Vám chcem predstaviť rokmi overené jedlá, ale aj známe či neznáme recepty, vychytávky, pomôcky a literatúru, ktorá ma pri mojom varení inšpirovala. Chcem tu prezentovať jedlá, ktoré sú už rokmi overená klasika a podľa mňa v nich ani nie je čo meniť, no samozrejme, že by som vás ostatných chcela tiež inšpirovať mojimi nápadmi a myšlienkami, ktoré som vložila do niektorých jedál, tak aby vyhovovali mojim hladošom.Dúfam, že môj blog poslúži ako inspirácia, pre tých čo sa kuchyne neboja, ale bude aj oporou pre tých, ktorí len začínajú. Som tu pre vás a pokiaľ by sa mi toto podarilo, tak budem veľmi rada.Niečo o mne … Little something about me . . .Som mamina a jedlo milujem, kuchyňu zbožňujem a varenie je moja vášeň, ktorú mam naozaj veľmi rada. Mám rada nielen tradičné recepty, ale aj nápadité jedlá, do ktorých či už niekto predo-mnou vložil nejaký nápad alebo sa to podarilo mne samotnej. Snažím sa, aby boli moje jedlá chutné, zaujímavé a pokiaľ sa mi podarí, aby boli zároveň zdravé je to skvelý bonus. Rada skúšam, experimentujem a mam tých najprísnejších kritikov (mojich troch hladošov). Servítku pred ústa si nikdy nedávajú, a tak viem, že recepty, ktoré im chutia môžem uverejniť (na instagrame: @nelkafood na facebooku: nelkafood).Preto rada uvítam každú spätnú väzbu (či to už bude pochvala alebo konštruktívna kritika,ktoré ma posunú ďalej). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu