reklama

Avokádová nátierka

Avokádo áno či nie??? Avokádu som dlhú dobu nevedela prísť na chuť. Jeho blahodarné účinky som objavila až  počas tehotenstva s prvorodeným synom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Obsahuje veľa kyseliny listovej, veľa vlákniny a pri pravidelnej konzumácii sa tiež postará o stabilizovanie hladiny cukru v krvi. Možno aj preto sa mi tehotenská cukrovka v druhom tehotenstve vyhla oblúkom. A odvtedy sa ho neviem dojesť – milujem ho. Na spôsob polievky, nátierky dokonca aj dezertu. Môj recept na nátierku, trvá len pár minút a je úplne návykový.

Avokádo
Avokádo (zdroj: nelkafood)

Prísady:

Zrelé avokádo

Soľ, mleté čierne korenie

Cesnak

Viem, že to nie je v prísadách no príprava tejto nátierky u mňa začína rozohriatím dvoch panvíc na prípravu hrianok z ražného chleba a volských očí.. Až potom sa púšťam do samotnej prípravy nátierky. Avokádo prerežem, odstránim kôstku, vydlabem dužinu lyžicou do misky. Osolím, okorením, pridám prelisovaný cesnak, všetko premiešam. Natriem na ražné hrianky a na vrch naservírujem volské oko. Dobrú chuť. Vyskúšajte tento ľahký návod a pripravte si chutné raňajky doma aj vy. Môžete prekvapiť aj pohostením pri posedení s rodinkou alebo priateľmi v tieni záhradky. Uvidíte, že si túto nátierku zamilujete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Avokádová nátierka
Avokádová nátierka (zdroj: nelkafood)
Avokádová nátierka
Avokádová nátierka (zdroj: nelkafood)
Avokádová nátierka
Avokádová nátierka (zdroj: nelkafood)
Petronela Boleková

Petronela Boleková

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prečo môj blog… Welcome.... a prečo nie? Kto by nemal rád dobré jedlo? Podľa mňa taký človek neexistuje, no samozrejme každý z nás bude mať predstavu o dobrom jedle úplne inú. Chcem aby môj blog nebol len o varení, ale hlavne o jedle ako takom a zároveň sa odlišoval od tých, ktoré už poznáte. Nebudem tu opisovať svoje skúsenosti s varením, nakoľko som len samouk, ktorý má rad dobré jedlo a vášeň pre varenie. V mojich príspevkoch Vám chcem predstaviť rokmi overené jedlá, ale aj známe či neznáme recepty, vychytávky, pomôcky a literatúru, ktorá ma pri mojom varení inšpirovala. Chcem tu prezentovať jedlá, ktoré sú už rokmi overená klasika a podľa mňa v nich ani nie je čo meniť, no samozrejme, že by som vás ostatných chcela tiež inšpirovať mojimi nápadmi a myšlienkami, ktoré som vložila do niektorých jedál, tak aby vyhovovali mojim hladošom.Dúfam, že môj blog poslúži ako inspirácia, pre tých čo sa kuchyne neboja, ale bude aj oporou pre tých, ktorí len začínajú. Som tu pre vás a pokiaľ by sa mi toto podarilo, tak budem veľmi rada.Niečo o mne … Little something about me . . .Som mamina a jedlo milujem, kuchyňu zbožňujem a varenie je moja vášeň, ktorú mam naozaj veľmi rada. Mám rada nielen tradičné recepty, ale aj nápadité jedlá, do ktorých či už niekto predo-mnou vložil nejaký nápad alebo sa to podarilo mne samotnej. Snažím sa, aby boli moje jedlá chutné, zaujímavé a pokiaľ sa mi podarí, aby boli zároveň zdravé je to skvelý bonus. Rada skúšam, experimentujem a mam tých najprísnejších kritikov (mojich troch hladošov). Servítku pred ústa si nikdy nedávajú, a tak viem, že recepty, ktoré im chutia môžem uverejniť (na instagrame: @nelkafood na facebooku: nelkafood).Preto rada uvítam každú spätnú väzbu (či to už bude pochvala alebo konštruktívna kritika,ktoré ma posunú ďalej). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu