reklama

Čokoládové koláčiky

Koláčiky presne podľa mojich predstáv. Lahodné, šťavnaté a plné čokolády. Použitím kvalitného kakaa  a čokolády  z pravých kakaových bôbov získajú svoju neopakovateľnú chuť, ktorou budete isto prekvapený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ak práve prežívate stresové obdobie určite si doprajte tieto koláčiky. Kvalitné kakao funguje ako spínač dobrej nálady a bojuje proti zubnému kazu. Neviem či by s týmto tvrdením súhlasila moja zubárka, avšak v každom prípade, ak ste milovník čokolády, tieto koláčiky si u vás nájdu svoje trvalé „bydlisko“.

Čokoládové koláčiky
Čokoládové koláčiky (zdroj: nelkafood)

Prísady:

180 g hladká múka T650 (používam ju na chlieb)

25g kakao

80g cukor

10g kypriaci prášok do pečiva

½ kávovej lyžičky vanilky

1 vajce

120g mlieka

120g oleja

100g sekanej čokolády

Sezónne ovocie

Príprava už jednoduchšia byť nemôže. V jednej miske zmiešam všetky suché prísady múka, kakao, kypriaci prášok, cukor, vanilka. V druhej tie mokré. Dôkladné premiešam obsah oboch misiek, teda suché a mokré prísady spolu. Sezónne ovocie možno nahradiť aj odkvapkaným zavareným ovocím, čo bol môj prípad, pretože po návrate z dovolenky sme ovocie doma nemali. Zmes som dôkladne premiešala, a naplnila do papierových kočíčkov. Pečiem v rúre rozohriatej na 200⁰C približne 20 minút.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj partner na adresu čokoládových koláčikov poznamenal: „Zvonku chrumkavé, vo vnútri šťavnaté, jednoducho dokonalé.“ Verte, že koláčikmi potešíte nie len svojho partnera, manžela, ale ich dokonalá čokoládová chuť a konzistencia prekvapí chuťové poháriky každého, kto ich vloží do úst. Ak sa vám recept páči podeľte sa on so svojimi priateľmi. Prípade mi napíšte do komentára ako vám chutia.

Čokoládové koláčiky
Čokoládové koláčiky (zdroj: nelkafood)
Čokoládové koláčiky
Čokoládové koláčiky (zdroj: nelkafood)
Petronela Boleková

Petronela Boleková

Bloger 
  • Počet článkov:  80
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Prečo môj blog… Welcome.... a prečo nie? Kto by nemal rád dobré jedlo? Podľa mňa taký človek neexistuje, no samozrejme každý z nás bude mať predstavu o dobrom jedle úplne inú. Chcem aby môj blog nebol len o varení, ale hlavne o jedle ako takom a zároveň sa odlišoval od tých, ktoré už poznáte. Nebudem tu opisovať svoje skúsenosti s varením, nakoľko som len samouk, ktorý má rad dobré jedlo a vášeň pre varenie. V mojich príspevkoch Vám chcem predstaviť rokmi overené jedlá, ale aj známe či neznáme recepty, vychytávky, pomôcky a literatúru, ktorá ma pri mojom varení inšpirovala. Chcem tu prezentovať jedlá, ktoré sú už rokmi overená klasika a podľa mňa v nich ani nie je čo meniť, no samozrejme, že by som vás ostatných chcela tiež inšpirovať mojimi nápadmi a myšlienkami, ktoré som vložila do niektorých jedál, tak aby vyhovovali mojim hladošom.Dúfam, že môj blog poslúži ako inspirácia, pre tých čo sa kuchyne neboja, ale bude aj oporou pre tých, ktorí len začínajú. Som tu pre vás a pokiaľ by sa mi toto podarilo, tak budem veľmi rada.Niečo o mne … Little something about me . . .Som mamina a jedlo milujem, kuchyňu zbožňujem a varenie je moja vášeň, ktorú mam naozaj veľmi rada. Mám rada nielen tradičné recepty, ale aj nápadité jedlá, do ktorých či už niekto predo-mnou vložil nejaký nápad alebo sa to podarilo mne samotnej. Snažím sa, aby boli moje jedlá chutné, zaujímavé a pokiaľ sa mi podarí, aby boli zároveň zdravé je to skvelý bonus. Rada skúšam, experimentujem a mam tých najprísnejších kritikov (mojich troch hladošov). Servítku pred ústa si nikdy nedávajú, a tak viem, že recepty, ktoré im chutia môžem uverejniť (na instagrame: @nelkafood na facebooku: nelkafood).Preto rada uvítam každú spätnú väzbu (či to už bude pochvala alebo konštruktívna kritika,ktoré ma posunú ďalej). Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu